tisdag 3 april 2012

Tänk om Quinn hade fått sjunga den. Med Rachel. Faberry! Wow. Så gick det till i min värld nu.

Sa jag inte att de skulle förstöra den eller? Sa jag inte att den skulle vara jättedålig? Men wow, jag blev till och med förvånad över hur sjukt dålig den var. Fan Glee. Det här var hemskt. Snacka om att förstöra en låt. Är nästan glad att mamma och pappa gör så jag inte kan livestreama mitt i natten nästa tisdag, vill ändå inte se... blä.



Men After Ellen har gjort en lista på varför vi fortsätter titta på Glee (trots allt det dåliga):

1. The Good Ship Brittana
Det där är inte Brittana dock, det där är HeYa. 
2. When Glee gets it right, it gets it so right 


3. Those damn earworm-y mash-ups


4. Naya Rivera's ascent to her rightful throne

5. Dianna Agron's face


Slutsats: de älskar Naya lika mycket som vi alla gör. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar