tisdag 10 april 2012

Jag är blek, get over it.

Hur pigg är jag idag? Hm. Jag dricker just nu kaffe med en espresso-shot i. Ungefär så pigg.

För övrigt, roligt att detta tydligen alltid kommer förfölja mig, jag trodde det bara var i skolan:

Fotografen: Jag behöver ta vitbalans på kameran.
Reportern: Behöver du papper?
Fotografen: Nej, vi har ju Cecilia, hon är ungefär lika blek.

Ha. Ha. Ha. Roligt att de drog exakt samma skämt i skolan också. Nu ska jag transkribera alla intervjuer från Barcelona, lär väl ta idag och i morgon, sedan går jag tidigare i morgon och åker hem till Halmstad i några dagar. Mamma och pappa kunde tyvärr inte komma, så jag åker dit istället. Det blir skönt, jag behöver vila! Omständigheterna kunde vara roligare, men det blir skönt med ett break från livet och Stockholm. Har ju några kompdagar efter Barcelona så de är perfekta att ta ut redan nu.

1 kommentar: