söndag 1 april 2012

Kokosolja lindrar Alzheimers.

Jag tycker att alla borde använda kokosolja i sin matlagning, men speciellt personer med alzheimers i släkten (HEJ HELA MIN FAMILJ!). Vänta inte tills det börjar komma symptom, vad tvekar man ens för? Om det finns någon chans, en procent ens att det kan hjälpa, varför inte använda det då? Jag ska köpa en ny burk så fort jag kan. OBS: inte de där silverpaketen som finns vid margarinet, det måste vara riktig kokosolja, sådan i burk. Här finns ett riktigt prisvärt exempel som inte kostar så mycket, och som är bra att steka i till exempel.

Titta bara på detta nyhetsinslaget. Han blev bättre, så varför inte börja innan man ens behöver bli bättre? Mamma och pappa, jag kräver att ni går och köper en burk nu och börjar använda, jag vill att ni ska leva länge, länge till.


Och titta, jag lever som jag lär:
Och lakritstéet är det bästa som hänt mitt liv. Jag vet inte ens hur bra det är egentligen att dricka det, det består bara av lakritsrot och är ganska sött, men det gör mig inte sötsugen utan botar det snarare så bedömer jag att det är okej. Fantastiskt gott om man älskar saltlakrits, jag kan inte få nog! Jag köper det på Cajsa Warg här i Stockholm, men det finns säkert lite överallt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar