söndag 1 april 2012

Cecilia pratar sociala koder på internet.

Jag döööör.

Ni vet hur det i alla stadier i livet alltid finns den där coola gruppen människor, de som alltid verkar ha så himla roligt med privata skämt och sånt där, som får en att känna sig som världens tönt?

Sådana finns det i Brittana fandomet på Tumblr också. "De coola" människorna, oftast de med en sjuk talang i photoshop och jag följer ganska många av dom, men är verkligen inte en av dom. Jag har pratat lite med flera av dom, men inte mer än så. Så det finns en kille (ja, en kille, hör och häpna!) som bor i USA någonstans och han är definitivt en av de coola personerna. Jag brukade följa honom, men sedan tyckte jag att han blev lite jobbig med allt han skrev, så jag slutade.

Och idag så började han följa mig! PANIK. Jag kan ju inte bara börja följa tillbaka, för man ser varje gång någon gör det (tyyyyp som facebook fast man behöver inte godkänna eller nåt sånt). Wow, vad jag gör för stor deal av detta.

Och bara för det så skrev han precis till mig och sa "I understand why you unfollowed me, I would have unfollowed me too" hahaha. Wow, att sociala koder på internet kan vara så komplicerade! Men eftersom han sa det till mig så kunde jag ju nu skämta bort det och börja följa honom igen. Just nu skiftar jag mellan dessa sinneslägena:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar