fredag 27 april 2012

Nay-Nay.

Nayas twitter är min favorit. Jag kommer ihåg hur upprörda folk blev när Lea, Dianna och Cory gjorde ett halvnaket photoshoot tillsammans efter första säsongen, för Glee var ju ett familjeprogram... nu höjer ingen på ögonbrynet precis. Och det faktum att hon skriver sexriot... ugh, jag hoppas verkligen inte hon någonsin sätter sin fot på tumblr (the land of sexriots). Häromdagen fick hon ta helt sjukt med hat, enbart pga en halv bild på henne när hon höll hand med sin obekräftade pojkvän (som alla hatar för han skrev avsnittet "I kissed a girl" och alla som älskar Naya hatar IKAG...). Hur som helst - här, ta lite sjuka magrutor såhär på fredagsmorgonen. Varför inte liksom?



Helt andra saker: jag flyttade ju in i min nuvarande lägenhet i september. Då blev det snabbt mörkare både på morgonen och kvällen. Jag hade tydligen glömt hur ljust här blev, för två dagar i rad har solen lyst nu på morgonen och båda dagarna har jag vaknat 6.30 av mig själv pga det. Inte okej. Jag behöver min sömn...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar