fredag 27 april 2012

It's hard to dance with devil on your back, so shake him off.

Glöm ALLT jag sa om att jag inte var exalterad inför First Listen Friday - HERREGUD!!!

Shake it out. SHAKE IT OUT. De sjunger Florence & the machine. Nej, NAYA sjunger Florence & the machine. Är det okej om jag gråter? För det gör jag. Okej, Jenna och Amber sjunger också, men Nayas inledning. Okej, gråter. Och dör. Jag skriver detta från livet efter detta. Tänk om Santana hade fått sjunga denna som komma ut-låt istället för I kissed a girl. Den är perfekt.


Och Cell Block Tango då. En av mina favoritmusikal-låtar någonsin. Fast den är inte lika bra som filmversionen, rösterna låter svaga, men Naya. NayafreakingRivera. Hur kan hon göra alla låtar bättre? "He ran into my knife ten times..."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar