söndag 1 april 2012

Födelsedag.

Hej familjen. Jag vet att det är en och en halv månad kvar till jag fyller år (och blir närmare 30 än 20, the horror!!) men denna önskar jag mig. Vet inte vart man kan köpa den men jag behöver den i mitt liv. Jag tror inte ens ni förstår hur mycket jag vill ha en såndär body pillow. Jag vaknade sådär i morse fast runt mitt täcke. Förstår ni, jag skulle kunna ha en sådana och ändå ha täcke över mig, jag skulle slippa frysa!

Uppdaterad: här finns den! Tack :) Och vi kan väl ignorera att den kallas maternity pillow? Sånt där är jag för ung för (trots närmare 30!).


3 kommentarer:

  1. Finns på brittiska amazon :) brukar inte vara hemsk frakt där..
    http://www.amazon.co.uk/PILLOW-PLEASURE-BIG-MATERNITY-SUPPORT/dp/B004T31A8U/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1333311304&sr=8-1

    ett litet tips bara ;) är själv sugen på en sådan..

    SvaraRadera
  2. Fast såg precis att man inte kan skicka den till Sverige.. F*n...

    SvaraRadera
  3. Neeeej!! Okej, operation googling börjar! De måste ju sälja den på fler ställen!! :) tack för hjälpen förresten!

    SvaraRadera