fredag 13 april 2012

First Listen Friday.

Jag har inte varit så här uppspelt inför ett Glee-avsnitt sedan alla hjärtans dag, Saturday Night Glee-ver verkar bli helt jäkla episk!! Naya sjunger If I can't have you och det är MAGISKT och sedan Disco inferno med Mercedes, Santana och Brittany, det kommer bli så bra! JAG ÄR SÅ EXALTERAD!!

Alltså möjligheterna till If I can't have you ger mig andnöd. IF I CAN’T HAVE YOU I DON’T WANT NOBODY BABY, liksom hallå. Snälla ge oss världens sötaste Brittana-scen. Ge mig onsdag kl 02:00 nuuuuuuu! Det finns inte en chans att jag kan bli besviken på detta avsnittet. Inte en chans. 

(trots att de ändrat promon nu så Brittany säger "People are loving the video of us I posted on the internet" istället för sex tape... I wonder why.)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar