söndag 1 april 2012

Så gott.

Varje gång jag gör kaffe hemma (typ en gång i månaden...) så inser jag hur äckligt kaffet på jobbet är, alldeles för bittert. Och ändå dricker jag det... vad är fel på mig? Fast bara det faktum att jag dricker kaffe är ju en bedrift i sig, dessutom att det bara tog mig några månader att gå från 80% mjölk och 20% kaffe, till 50% kaffe och 50% grädde, till 100% kaffe. Vad tv-branschen kan göra med dig... de där sena nätterna på SVT, det är deras fel. Eller 11-timmars dagarna med Gustafsson. De var också lite jobbiga. Oj, vad jag inte saknar att vara praktikant.

Mamma och pappa borde vara så stolta hur som helst. Äntligen är ett av deras barn vuxen! Eller ja, de andra är ju väldigt mycket mer vuxna i alla andra aspekter, så något ska jag ju få ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar