fredag 27 april 2012

Jag tror inte ens de förstår vad de gör mot oss.


Jag kommer sluta tro att de är ihop när de slutar titta på varandra sådär, det vill säga aldrig.

Kommer ni ihåg när internet var nytt och man inte skulle lita på okända eller prata med dom? Wow, det där är långt i mitt förflutna. Internet har gett mig vänner över hela världen.

Vi har Sara som bor i Uppsala som ska bli lärare och som var väldigt engagerad i min lägenhetsjakt. Sophie som bor i Linköping som jag beställde tidningar från USA med idag så vi kan dela på frakten. Heidi i Skåne som bara är 17, men vi flailar ganska bra ihop ändå. Anna i Polen som jag delar lästips med dagligen. Kaya i London som gör de sjukaste gif:sen. Reese i Australien som skickar mig länkar till spindlar som äter fåglar (varför vi är vänner vet jag inte). Elouise i Liverpool som jag pratar med via WhatsApp flera gånger per dag. Lily i San Francisco som är en helt fantastisk författare. Corey i New York som alltid har åsikter om allt.

Vem säger att man inte kan ha vänner på nätet? Vem säger att Glee är ett slöseri med tid? Få saker har gett mig så mycket.

2 kommentarer:

  1. Nu fick jag svimmningskänslor igen., bara av att läsa det här inlägget.

    SvaraRadera
  2. FÖRLÅT! otp: we love each other that's all... och jag tänker inte ens säga hur många gånger jag sett videon.

    SvaraRadera