onsdag 2 juni 2010

Katt & Kaffe.

Jag gjorde det enda rätta. Jag tog min filt och la mig på sängen och sov i två timmar. Vaknade helt desorienterad när mobilen ringde, förstod knappt vad Arash sa. Men nu känner jag mig lite piggare, så jag har hämtat min stora rosa resväska så nu ska jag försöka packa lite inför sommaren.

Tydligen hade de fått ut filmen nu förresten, med ljud, färgkorrigering, green screen, 3D-objekt och allt. Ser verkligen inte fram emot redovisningen imorgon, vi kommer bli totalsågade men det går till en viss punkt och sen bryr man sig inte längre. Jag skulle noga säga att vi allihop befinner oss där just nu. Oh well, nya tag till hösten! Min syster tyckte det var lite roligt att vi jobbat typ dygnet runt i tre veckor med att få klart en film som är 2,13 minuter lång. Det tar tid att göra film helt enkelt, det är en sak som är klar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar