onsdag 2 juni 2010

Exhausted.

Jag är utmattad. Helt slut verkligen. Idag var det AWK (iTunesU) som jag jobbade på när de andra försökte få ut filmen. Det gick tydligen bättre idag. Sen var AWK:n slut vid halv två, då var jag tvungen att cykla hem för min lägenhet skulle besiktigas. Nu sitter jag bara i soffan och stirrar i väggen. Borde packa ner grejer inför flytten. Borde packa inför sommaren. Borde skriva PM. Borde äta mellanmål. Borde göra en hel massa saker, men jag är så förbannat trött.

Imorgon är det redovisning 8-11, sedan lunch och efter det Dalatoppen mellan 12-22 kanske? Sen på fredag ska jag och Arash flytta hit resten av hans grejer och flyttstäda hans lägenhet. Hur ska vi hinna allt?

På lördag när jag kommer hem kommer jag däcka direkt i mitt (nya) rum. Snark.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar