måndag 28 juni 2010

Idag har vi gått runt i stan oh sett en hel del. Denna resan skulle nästan kunna beskrivas som "cecilia och arash tittar på kyrkor" faktiskt. Vi var även i en park som heter engelska parken. Där hade de massa floder oh precis vid en flodmynning så surfade de! Skitcoolt!! Sedan gled folk bara runt i floderna, det var jätteströmt. När vi gick där, gissa vem vi (arash) fick syn på. Neil, en av amerikanarna från tåget hit! Munchen är kanske inte så stort ändå. Riktigt lustigt. Pratade lite med honom och tittade på de nakna människorna. Mitt i deenna parken mitt i stan hade de ett nudistområde. Tyskland alltså... Sedan gick vi runt lite, jag badade fötterna i floden som rinner genom stadn ohc sedan gick vi till ett stort hofbrauhaus. Riktig dödshubgrigA bestämde vi att hi var inte sugna på helstekt gris, Frankfurts eller schnitzel så vi gick till burgerr king... Jag veeeet. Aja. Vi var så vansiinngt hungriga som så många gånger tidigare på denna resan. Nu tror jag vi ska ta en öl och se på fotboll. Imorgon blir det ju som sagt dachau och om tiden finns vill jag gärna prova de där flodern... men vi får se :)

Och förresten, vi var i macaffären innan. Vi blev i exstas båda två, han över iphonen och jag över ipdAden. Goddammit vad häftig den är!! Man kan liksom ladda hem böcker till den där man kan ändra tetstorlek, font och när man bläddrar följer sidan verkligen ens finger. Jag ska ha en sådan, utan tvekan. Wow!

Två gånger idag, inte illa. Synd på inga bilder bara :( men det kommer!

1 kommentar:

  1. Det är så himla kul att läsa vad ni är med om!

    SvaraRadera