lördag 13 mars 2010

Sleepy.

Ojoj, vad trött jag är. Jobbat 13-20:45 idag och sen gick jag hem genom ett tomt Falun. Såg bara två bilar på hela vägen hem. Men det gick bra på teatern, skulle bara ha 8 bilder på 1 ½ timmes föreställning så det var ganska soft. Var rädd att jag nästan skulle missa det dock för man slappnar av för mycket. Men nu är jag hemma, har ätit lite mat och nu är jag redo att däcka igen.

Jag hoppas dock få en lugnare natt. I natt drömde jag att jag och Arash skulle adoptera. Men nej, inga vanliga människobäbisar som vanliga människor, utan vi skulle adoptera två koalabjörnar. Missförstå mig inte, jag älskar koalor, men kanske inte hemma hos mig... dessutom skulle de heta Leonardo och Teodore så vi skulle kunna kalla dom Leo och Teo. Jag drömmer alltid så himla konstigt nuförtiden.

2 kommentarer:

  1. Haha, du är rolig du :)

    SvaraRadera
  2. Ja, ibland är det verkligen en lättnad att vakna och förstå att man bara drömt. Jag drömmer också mycket konstigt...

    SvaraRadera