onsdag 17 mars 2010

Grr.

Idag var jag arg. Vi riggade inför iTunesU-inspelningar imorgon och jag spenderade flera timmar med att sätta upp lampor och ta ner dem igen. Jag hatar att sätta ljus, det är förbannat tråkigt. Sedan gick jag på stan och fick titta på och köpa massa söta, pyttesmå flickbäbiskläder. Då blev jag glad igen. Syrrans bästa kompis fick nämligen bäbis igår, mysigt! Sen hittade jag en vårjacka. Det var också bra. Sedan hittade jag en exklusiv collectors edition av Casablanca för bara 79:-, då blev jag ännu gladare. Sedan gick jag till kåren och åt tacobuffé och drack grön öl (S:t Pattys Day) och då var jag nästan tillbaks på normalt humör igen.

Nu ska jag sova. Imorgon är det inspelningar och jag är TOM (technical operation manager) och bing (bildingenjör). Jag ska alltså ha koll på all teknik och se till att bilden är bra balanserad mellan alla kamerorna. Jaja, det ska nog gå bra. På fredag är jag ledig och på lördag är det musikvideoinspelning.

Ledighet? Äh, det är väl överskattat?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar