måndag 15 mars 2010

Heja HBK! Eller?

Jag och Arash har gjort slut. Lite tråkigt, men så är det ibland. Eller ja, oroa er inte, det är bara temporärt. Vi kommer bli ihop igen lagom till att den Allsvenska fotbollssäsongen är slut. Jag har nämligen insett att jag kommer ändå inte se till honom så mycket innan dess... i kampen Cecilia VS IFK förlorar jag nog tyvärr haha.

Äääähhh, inte skulle jag göra slut med honom! Världens sötaste, trots att han älskar fotboll mer än något annat. Och det verkar äntligen vara bestämt nu - i sommar blir det tågluff! Amsterdam, Paris, London, Barcelona, Rom, kanske Nice och Cannes också om vi hinner med. Vi får se helt enkelt, på 22 dagar borde man ändå hinna med en hel del!

3 kommentarer:

  1. Herregud GÖR inte så! Jag är en gammal kvinna, klarar inte sånt där...

    SvaraRadera
  2. Sluta skoja om sådana saker! :P Haha. Vad KUL det låter med tågluffen!! Det hade ju inte varit helt fel alltså... puss!

    SvaraRadera
  3. Du får inte skrämmas så!!!

    SvaraRadera