måndag 22 mars 2010

Happy happy!

Hade någon sagt till mig för ett halvår sedan (eller när som helst egentligen) att jag just nu skulle planera att:

1. bli sambo
2. med en kille och
3. han går i min klass

hade jag förmodligen skrattat och sagt att "neej, det tror jag nog inte riktigt på". Lite lustigt det där, men så är det i alla fall. Till hösten flyttar jag från Bojsen (förhoppningsvis), lite närmare stan och ihop med Arash. Det blir nice!

Och förresten, hade någon sagt att jag skulle bli ihop med någon i klassen hade jag nog gissat på honom. Han sa ju faktiskt till mig redan för något år sedan att han ville gifta sig med mig. Då har jag för mig att det mest var för att jag alltid var glad och gillade öl, nu gillar han mig förhoppningsvis för lite fler orsaker än bara de. Sötnosen. Jag är lycklig! :)

3 kommentarer:

  1. Jag är också lycklig för din skull gumman!

    SvaraRadera
  2. Åh, vad kul!! Härligt att höra att du mår så bra! Och vad spännande att bli sambo :)

    SvaraRadera
  3. Vad härligt att höra :) Skojskoj!

    SvaraRadera