måndag 29 mars 2010

My sister's keeper.

Söndagkväll. Man kanske skulle se en film tänkte jag och satte igång My sister's keeper, från samma regissör som gjort The Notebook. Öhm, den var ju inte riktigt lika bra som Dagboken, men jag grät konstant i nästan en timme. Äh, inte sorglig alls. Absolut inte.


Imorgon börjar nästa kurs; vinjetter och grafik. En datorkurs alltså, vi ska leka i programmet After Effects tror jag, det ska bli roligt! Och på onsdag tar jag tåget till Stockholm och hoppar sedan på båten till Riga. Det däremot blir riktigt härligt. Är där snö, slask och +1 grad också blir jag lite ledsen däremot.

Jag var statist i någon sorts film idag förresten. Det var kallt. Jag skulle ha färgglada kläder och gå konstigt och svinga med kroppen typ, fixar jag serru. Arash däremot fick ha svarta kläder, svart smink (haha) och gå som en robot. Han var duktigt dock, trots att jag satt och fnittrade bakom kameran hela tiden...

1 kommentar:

  1. Fasen vad jobbig den var att se på! Jag var helt svullen runt ögonen efteråt. Men jag tycker inte den var i närheten av The Notebook...

    SvaraRadera