tisdag 16 mars 2010

Memory lane.

Igår började jag må jätteilla på kvällen. Arash tvingade i mig massa apelsiner (tydligen hjälper det mot allt) men det hjälpte inte riktigt denna gången. Låg helt utslagen när vi såg på Lost & Delirious, han för första gången och jag har väl sett den... sådär 30-40 gånger. Utan att ens överdriva. Dock har jag bara sett de första 39 minutrarna flest gånger, sen blir den så sorglig.

Anyhow, därför dissade jag gymmet idag trots att jag mår bra nu. Ska ut och gå en runda sen istället innan jag börjar skolan kl 14:30. Idag ska vi filma dam-innebandy och jag ska sköta slow motion-apparaten. Det ska nog gå bra hoppas jag.

Men jag ska nog kunna underhålla mig själv fram till dess. Hittade min gamla Lunarstorm dagbok från 2002-2006 på datorn. Kan berätta att den är ordentligt underhållande och att mitt sätt att skriva förändrades ordentligt under de åren! Herregud. Jag har skrivit om film, kärlek, posten, tatueringar, studentfester och allt drama som hörde högstadiet och gymnasiet till. Som jag sa senast förra veckan när vi var på skolföreställningen av Den goda människan; gud vad skönt det är att vara gammal! Eller ja, äldre än tonåring i alla fall.
Jag och Hannah i 9:an.

Skolavslutning i 9:an, jag och bästa vännerna.

3 kommentarer:

  1. Det var ju de bästa bilderna du valde också :P Men det var fina tider!

    SvaraRadera
  2. Hoppas du mår bättre nu! Åh, jösses, det var ett tag sedan det där. Fy vad tiden går fort. Fina tider, men jag håller med, det känns ganska skönt att vara äldre än tonåring! :) Saknar er!

    SvaraRadera
  3. Söta ni var!
    Tyckte han om filmen?

    SvaraRadera