onsdag 27 oktober 2010

Världens mest spridda inlägg.

12-timmarsdag i skolan idag igen. Lovely! Fast så farligt var det inte. Vi hade föreläsning, sen lunchmöte med en kille från Framtidsmuseet i Borlänge inför Legotävlingen. Sen presenterade vi vår idé inför c-uppsatsen för en lärare och sedan filmade vi lite av Arash kortfilm. Bara några bilder kvar nu, skönt!

Imorgon ska jag upp tidigt (ja, typ nio!) för att traska upp till huvudcampus och kopiera lite böcker inför PM4. Måste passa på att göra det innan jag åker, annars får jag det krångligt. Sen ska vi filma de allra sista bilderna i Arashens film, och sedan måste jag hinna packa och laga någon sorts matsäck också. Ska ju ändå åka buss i 11 timmar på torsdag. Och sen måste jag och Arash hinna med en romantisk middag också eftersom vi inte kommer vara tillsammans på vår tio-månaders-dag. Haha, töntar.

Off topic: Jag googlade precis "snabbare dator" och gjorde lite av grejerna som stod där. Herregud!! Vilken skillnad! Och då klickade jag typ bara ur lite av de visuella effekterna windows vista har. Den blev supersnabb, eller ja, snabbare i alla fall.

Och helgen! Den var skojig! Jennifer var ju här, och vi hade dessutom inflyttningsfest som var mycket lyckad. 23 personer trängdes här i vår lilla lägenhet och badkaret var ju som sagt kylskåp. Sedan gick vi ut och dansade och hade roligt på ett ställe som tidigare hetat Åh, nu hette det något obegripligt på italienska... på lördagen var vi en runda på stan och sedan upp på Lugnet för att visa Jenna hoppbackarna. På kvällen blev det fisksoppa, La vie en rose och På smällen. På söndagen gick vi till gruvan (fast inte ner i den, tänk på Chile...) och sedan åkte hon hem. Det var skoj!Jag och Arashen äter korv i stan. Ja mamma, jag har faktiskt på mig mössan! Folk tittar bara lite och pekar. Ganska odiskret dessutom. Oh well, jag tycker att jag är söt! :)

Jennifer uppe på Lugnet. Backhoppning kanske är något? Um, no.

Sådärja, världens mest osammanhängande inlägg. Lyckat! Och bilderna är helt hänsynslöst snodda av Jennifer. Gå in och läs!

3 kommentarer:

  1. Var det skoj att hon åkte hem?? :P haha. Verkar varit en mysig helg. Och snart kommer du hem till oss, längtar! Ses imon.

    SvaraRadera
  2. Tack igen för helgen! Det var verkligen trevligt :) Och japp, bra att veta att du tyckte det var skoj när jag åkte hem :P Haha. Ha det så härligt i Halmstad! puss

    ps. Glöm inte bort recepten på fisksoppan och snickerskakorna! :)

    SvaraRadera
  3. Att du är modig som har mössan på dig men Arash som går bredvid, han är supermodig!

    SvaraRadera