fredag 1 oktober 2010

Klipp klipp.

Imorse gick Arash till gymmet tidigt. Jag vaknade precis när han gick upp, sedan sov jag mig igenom allt. Jag som aldrig kan sova om någon är uppe eller för liv! Skönt. Vi har ingen dörr till sovrummet, så det är ju väldigt lyhört om vi inte går upp samtidigt.

Och idag ska jag till frisören. Jag är trött på att se så snäll ut, men samtidigt vill jag varken färga hela håret eller klippa av det. Vi får väl se hur detta slutar... Sen blir det till att klippa om hela filmen haha. Nej, riktigt så illa är det inte. Vi ska mest bara göra de flesta scener längre, typ precis som vi hade det i fredags i förra veckan. Den klipptes ner enbart för att vi trodde den fick vara max 12 min men lyckligtvis fick den vara lite längre. På måndag är reovisning #2, hoppas vi slipper sitta hela natten innan den också bara.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Promenaden,,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar