fredag 8 oktober 2010

Gleeeee!


Beatles har i många år haft rekordet för flest låtar på Billboards top 100-lista av en grupp, men har nu blivit slagna. På ett år har Glee fått 75 låtar på listan och slagit ut Beatles 71. Ge dom några veckor till, och jag lovar att de slår ut Elvis rekord med 108 av en soloartist. 75 stycken låtar på topp 100, det är ju nästan alla låtar som de gjort! Sjukt coolt. Och jag har dessutom fått Arash hooked på serien också, varje kväll ser vi nu 3-5 avsnitt från första säsongen. Det kan ju även bero på att vi inte har några tvkanaler för tillfället, men äsch då...varför ska man betala räkningar, totalt onödigt!

Idag ska jag gå på mitt första gympapass på friskis på flera år! Det är livemusik, kommer bli skoj! Får hoppas det finns platser kvar och att jag orkar... konditionen är väl inte på topp, och intensiteten är "rock'n'roll", men skoj ska det bli!


När jag och Arash skulle se detta så sa han "jag hejar på gaykillen, gillar honom bättre", men i samma sekund Lea Michele tog ton så insåg han att det var kört. Ingen kan sjunga som henne! Så jäkla bra! Kass kvalitet på videon bara, men fox är väldigt noga med att inga videos från Glee ska ligga på youtube...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar