torsdag 28 oktober 2010

Såhär uttråkad är jag.

If you got married to your best guy friend, would you be happy?
Arash är min bästa kompis, så ja.

What did you do this afternoon?
Satt på bussen. Heeela eftermiddagen.

When was the last time you smiled?
Några minuter sedan när jag såg på film.

Who was the last person you slept next to?
Arashen.

What do you order from taco bell?
Soft&crunchy grejen. Mums.

What were you doing last night?
Åt god middag och såg på tv. Glee!!

Do you remember what you were like a year ago?
Ja. Enorm skillnad skulle jag säga, i alla fall om vi pratar rent livsmässigt.

Do you have unlimited texting?
Nej, brukade ha dock.

Ever cried because of happiness?
Nejdå, bara 3-4 gånger idag. Jag såg på en dokumentär om Taylor swifts senaste turne. Under Tim mcgraw gick hon ut i publiken och kramade alla. Då blev jag glad och då grät jag. Jag gör så ganska ofta faktiskt...och sen gick hon runt bakom läktarna under konserten och de fans som visste att hon brukade göra det blev så lyckliga när hon kom gående att de grät, så grät jag lite också... Haha. Stackars Arash i mars säger jag.

Whose pool did you last swim in?
Vår egna där hemma.

Which girl's house was the last you spent the night at?
Gerdas stuga.

What makes you laugh?
Arash som är söt, när han dansar, när han sjunger glee-sången, americas funniest och när jag är riktigt riktigt trött eller lycklig. Eller när jag ska berätta något roligt.

How was last week?
Rolig! Mycket ledig, inflyttningsfest och Jenna på besök.

What could you go for right this second?
Vilken mat som helst! Hungrig.

What are your plans for the morning?
Som alltid: sova. Kanske följa med på hunddagis.

Do you ever turn off your cellphone?
Nej. Bara ofrivilligt om batteriet dör.

Where is your best friend at this exact moment?
Hemma hos oss i Falun.

What is the worst thing that has happened to you lately?
Jag vet inte, så det kan inte varit så hemskt.

What sounds are you currently hearing?
River deep, mountain high med Mercedes och santana från glee. Sjukt bra!


Have you told anybody you loved them today?
Kommer inte ihåg! Vad hemskt. Men han vet redan att jag älskar honom, även om jag glömde säga det...

Do you miss anyone?
Grisen och Arash.

Are you in a good mood?
Sådär. Trött på att åka buss!

Have you ever been in love?
Jaaa, just nu.

What will you be doing in 3 hours?
Då sitter jag i soffan hemma och klappar Hvita och ser på tv med familjen.

What is your background on your phone?
Någon fin miljöbild.

What is your favorite thing to wear?
Jag tycker om fina klänningar och rosa saker och kläder som glittrar.

Do you think you are a good driver?
Ja, oftast. När jag inte kör postbil.

Could you go a day without eating?
HAHAHA. Max tre timmar.

Who was the last person you talked to on the telephone?
Mamma ringde för att se hur resan gick.

Were you happy when you woke up today?
Ja, fast klockan var lite för lite egentligen.

Are you ticklish?
Extremt! Överallt dessutom.

First thing you do when you wake up?
Snoozar och somnar om.

What's on your bedroom floor right now?
Alltid massa kläder. Förlåt arashen.

Do you trust people easily?
Verkligen inte.

Do any of your jeans have rips, tears, and holes in them?
Nej.

How many pillows on your bed?
Två, men jag sover bara med en. Arash retar mig för att jag inte ens kan ha fler i sängen.

Are you single?
Daaah.

Do you have a crush on someone?
En crush låter så olyckligt så nej. Kär - ja.

Location:Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar