tisdag 5 oktober 2010

Hello, my name is freak.

Jag tog lite bilder så syrran skulle se frisyren bättre. Jag ser ut som en tönt, men det gör jag ju visserligen alltid så det är inget nytt.

Webcamen på denna datorn är verkligen den bästa. Är blekare än den blekaste vampyr.

Snart ska jag och Arashsötnos på bio. Vi ska se I rymden finns inga känslor. Har hört väldigt bra saker om den, fast alla i klassen totaldissar den enbart pga trailern. Tror aldrig jag har sett en trailer som stämt överens med själva filmen, så det är inte så mycket att lita på. Men det ska bli skoj att gå på bio i alla fall!

Kursen började idag förresten. Den verkar tråkig, men tråkigt ska bli skönt tycker jag. Däremot är det ju lite jobbigt att behöva börja planera inför c-uppsatsen redan, men jag ska skriva ihop med Gerda så vi kan nog koka ihop något fint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar