fredag 29 oktober 2010

Heeeemma!

Idag var jag och mamma i Ullared. Det var helt galet med folk och ändå typ dubbelt så stort som sist jag var där. Köpte ingenting, och kom ändå hem med en hel massa, som vanligt. Nya lakan, såna som man trär runt sängen. Lite underkläder och strumpbyxor. Ja, ingenting men ändå en hel massa.

Och sen kom jag hem och upptäckte att jag hade blivit utvald som testpilot på Storytel ljudböcker. How nice is that? Perfekt till när jag ska åka hem. Nu måste jag bara lista ut vilka böcker som jag ska ladda hem. Alkemisten är redan klar, och förmodligen Dan Browns nya också. Hmm, sen får vi se! Tre böcker tror jag att det var jag fick.

Men nu är det fredagkväll, vilket innebär tacos hemma hos familjen! Nice, och sedan idol såklart. Heja Linnea!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar