måndag 18 oktober 2010

Upcoming.

Det händer mycket framöver.
Till helgen kommer Jennifer på besök, det blir roligt! Innan dess ska jag ha skrivit PM3.
Den 26-27 oktober filmar vi det sista i Arash film "Sömnlös".
Den 28 oktober - 4 november åker jag hem till Halmstad. Då ska jag samtidigt skriva PM4.
Den 15 november ska jag vara producent och bildproducent för en legorobottävling i Falun som ska vara på Framtidsmuséet.
Den 16 november ska jag tatuera mig.

Och sen vill jag helst hinna med att gå i skolan, komma på ett uppsatsämne, skriva uppsats och filma mitt egna manus. Busy life? Nej då. Men skoj är det!

Fast jag tror att jag behöver gå till optikern. Det suger. Jag tror att jag behöver starkare glasögon. Igen. Suck och pust och stön. Jag orkar inte ha dålig syn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar