lördag 29 maj 2010

Saturday.

Äschen är och spelar in GosuTV i skolan (han är programledare och halvkändis i Starcraft-världen, googlar man hans namn nu kommer det upp massa "The host Arash bla bla bla" haha, jag är ihop med en kändis...). Hur som helst, under tiden roar jag mig med att städa, tvätta, börja packa lite smått och leta hostel på vår första destination: Amsterdam! Med vår budget blir det ju inte precis de finaste vandrarhemmen vi kan bo på, och dessutom blir det mycket "mixed dorms" men det gör inte så mycket. Bara det finns säkerhetsskåp och de ligger någorlunda centralt är jag nöjd!

Efter Amsterdam blir det London, sen Paris, Bordeaux, Barcelona, Franska rivieran, Italien (vart i Italien är fortfarande under diskussion - jag säger Rom, han säger norra delarna av landet) och till sist München på vägen tillbaks till Sverige.

Om en vecka blir det Halmstad. 4 dagar senare resa. Inte konstigt att skolan känns sjukt omotiverande just nu. Vill bara ha redovisning, sen är det Falukalaset där vi ska filma något som heter Dalatoppen, och sedan bort från Falun! Yay :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar