söndag 2 maj 2010

Vad hände med kamera 5 nu?

Vi kom till Gävle vid 11-tiden idag. Vi började direkt rigga, alltså dra kablar och sätta upp kameror. Sen åkte vi till Max och åt, sedan tillbaks till stadion och snackade med alla de andra som jobbade där. Efter ett tag frågade vi bildproducenten om vi kanske inte skulle kunna få filma idag. Inga problem sa han och vi fick varsin kamera bakom målet. Tyvärr var inte BP:n så van vid att de var bemannade och klippte aldrig in oss. Trist, men det var riktigt bra övning att få filma ändå!

Själva matchen var skittråkig och när den var över var vi alla djupt nedkylda. Vi hade varit ute hela dagen i alldeles för lite kläder (hade typ behövt långkalsonger och vinterjackan!) så om jag inte blir sjuk nu är det väl ett mirakel. En superförkyld pojkvän och dessutom bli så här kall... Aja, ska ju bara börja en ny kurs imorgon som enligt rykten består av "räkna med minst 40 h i veckan" så jag hoppas jag håller mig frisk. Peppar peppar. Filminspelning med den beryktade RED-kameran vill jag inte missa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar