tisdag 25 maj 2010

Testpilot!

smartson.se testar de allt möjligt, och just nu söker de testpiloter till Canon EOS 550D. Jag har anmält mig och Arash till detta, och då får man varsin kamera och i en månad ska man dokumentera och publicera bilderna man tar. Det hade ju varit helt perfekt, vi skulle ju kunna ta så sjukt snygga bilder med dessa kameror under vår tågluff i Europa i juni. Jag hoppas verkligen vi blir utvalda! Tänk att springa runt med en sådan kamera i Paris, London, Amsterdam, Barcelona och Rom... Vilken dröm! Dessutom kan man filma med den, hur perfekt är det? Senast idag sa jag till Arash att vi borde göra en dokumentär om vår resa, lite smidigare med en systemkamera än att låna någon från skolan att filma med.

Gå in här och kolla! Sjukt bra verkligen!

3 kommentarer:

  1. Fasen vad bra! Hoppas att ni blir utvalda. Bättre testpiloter kan väl knappast finnas?!

    SvaraRadera
  2. Nåde Smartson om dom väljer dig och inte mig! ;)

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Och tack för tipsen om Riga, SKybaren lät ju riktigt najs. Och thehuset också, passar en theälskare som mig! :)

    Kul med tågluff, är också sugen på det, men husrenoveringen slukar ju alla pengar..

    SvaraRadera