söndag 23 maj 2010

Rensning pågår.

Yes, jag "rensar" fortfarande. Mest kollar jag bara. Jag totalrensade dock precis bland mina gamla skivor där jag sparat filmer och annat på. Hittade en skiva märkt "alla bilder" som jag stoppade in i datorn. Där ligger alla bilder jag sparat fram till jag var 17-18. Sjukt roligt att kolla igenom verkligen!

Skolresa till Liseberg i åttan eller nian. Hannah och jag. Förstår inte alls var Arash säger, jag har inte blåa ögon. Nejdå.


Cecilia 15 år. Ser ungefär ut som Cecilia 24 år. Sjukt dålig webcambild. Bilden är tagen i källarrummet i vårt förra hus.

Cecilia 16 år. Sista året som tävlingsåkare, ser fortfarande ut som nu förutom att jag var mycket smalare.

Höhö, sjukt kul att kolla igenom hur som helst. Nu ska jag fortsätta, kanske borde försöka få bort allt från golvet också.

2 kommentarer:

  1. Gillar den bilden på oss i bussen, den är härlig :D

    SvaraRadera
  2. Åh, har du varit tävlingåkare ;D Kul! ^^ /Marie

    SvaraRadera