lördag 1 maj 2010

If you were an ocean, I'd learn to float.

Igår var vi på fest på kvällen. Kim fyllde 23 och det var riktigt roligt. Tyvärr började Arash må dåligt under kvällen så när de andra gick ut cyklade vi hem. Han var då riktigt förkyld och hade nog lite feber också. I morse när vi vaknade så mådde han inte alls bra.

A: Cissan...Cissan...ring min mamma. Säg att jag älskar henne.
C: Men sluta nu, du kommer inte alls dö. Du är bara förkyld.
A: Skratta inte åt mig. Slutet är nära nu. Du har varit så snäll mot mig...

En kille som är förkyld alltså, det måste vara det värsta som hänt. Det är verkligen jättesynd om honom. Verkligen. Aja, jag var snäll och köpte värktabletter och nässpray till honom på stan. Sötnosen. Igår hade vi varit ihop i fyra månader. Tiden går fort.

1 kommentar: