söndag 23 maj 2010

HamsterCecilia.

Det är söndag. Det regnar. En perfekt dag att städa och se på en massa avsnitt av The Vampire Diaries alltså. Mest håller jag på att rensa bort all skit jag samlar på mig, man kan nästan tro att jag är en hamster ibland. Man hittar mycket spännande när man rensar. Jag satt precis och tittade igenom bilderna från Roskilde -04. Usch. Jag mår illa bara jag ser all lera. Jeansen som var stela av lera när man kom hem eftersom man gått med lera upp till knäna ibland. Uuuhh.

Jag hittade även skojiga saker, typ mitt kontoutdrag från de sista veckorna i USA. Ställen jag handlade på då i ett urval:
Disneyland
Ralphs
Urban Outfitters
Johnny Rockets
och det allra allra sista jag köpte i USA var frozen yoghurt på Pinkberry. Såklart. 1 medium original with tripple strawberry. Det godaste på denna jord.

Men nu ska jag fortsätta rensa och slänga, annars kommer inte Arash få plats i vår gemensamma lägenhet och det vore himla synd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar