söndag 28 februari 2010

Wonderful weekend.


Denna helgen har jag flyttat in hos Arash. Det har varit mysigt. Lite tröttsamt för honom dock, sötnosen har sovit i en timme nu på eftermiddagen. Igår var vi på fest nämligen, My och Gerda hade födelsedagsfest med hippietema. Det var skoj, det var i svarta havet på skolan precis som på nyår. Några dagar innan festen ringde My och frågade om lite folk från hennes nya folkhögskola kunde få bo i min lägenhet, och visst fick de det. Så lördag till söndag har fyra främlingar bott hos mig, men jag träffade dom på festen och de var mycket trevliga! De visste dock allt om mitt liv nu, lite läskigt, men de hade tolkat mig ganska bra efter vad de sett hos mig.

I veckan som kommer ska vi äntligen få sluta med Andra Avenyn efter att ha spelat upp scenen i tre dagar. Istället ska jag och titta på dalateatern och planera inför när vi ska filma där och så ska jag kanske vara slomo-operatör på innebandy på fredag. Det är alltså den som sköter repriserna och sådant. Skoj! Och på fredag kommer mamma, pappa, syrran och grisen hit, jag längtar!

2 kommentarer:

  1. Jag vet hur intensiv du är att bo med så jag förstår honom, haha!
    Jag längtar också till fredag, ska bli mysigt att komma upp igen.
    Grattis på namnsdagen!

    SvaraRadera
  2. Jag längtar också men det är faktiskt en hund!!!

    SvaraRadera