lördag 6 februari 2010

Pååål-vrål.

Jag är ensam. Jag är hemma. Jag ska inte springa iväg någon annanstans om någon minut. Det var längesedan. (fast ensam-biten hade jag kunnat vara utan). Har inte varit själv många minuter denna vecka som gått, men den har varit skoj. I torsdags så jobbade vi hela eftermiddagen i tv-studion och igår bestod hela dagen av inspelningar. Det var riktigt roligt, det var olika lärare på skolan som höll korta föreläsningar om olika ämnen, detta filmade vi och det ska snart läggas ut på iTunes U.

I nästa vecka blir det mer klippning av Gustav III:s äktenskap och på onsdag kommer Anton Glanzelius (skådespelaren i Mitt liv som hund och bland annat skaparen av Paradise Hotel) hit från TV4 och ska prata med oss om vad vi anser om deras programutbud typ. Should be fun!
I tv-studion. Titta så söt han är! Och jag är spöket i bakgrunden. De testade ljuset på mig just då, annars brukar jag inte leka programledare. Bara ibland. Här stod jag och höll en föreläsning om Nazisterna i Salem för Lizette (som är från Salem). Hon tyckte att jag hade lite fel. Never!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar