lördag 6 februari 2010

Mtn Dew.

Jag sitter nu och dricker en burk Mountain Dew. Min amerikanska favoritläsk (tillsammans med Sierra Mist). Till min lycka hade Arash hittat den på Ica så det var bara att traska dit och handla. Försökte hitta en bild från USA när jag drack det. Gick inte så bra, antingen dricker jag starbucks, cola eller vatten på varenda bild.

Däremot hittade jag en miljon roliga, fina och härliga bilder. Bland annat dessa:
Trivia på bio innan filmerna, till slut lärde man sig dom utantill.


Pappa, jag och Jossan. Yes, det är trappan upp till Kodak Theatre (Oscarsgalan you know).


Nej, men såna här restauranger med detta läge finns det massvis av i Sverige. Eller? Här i Paradise Cove i Malibu.

Jag längtar tillbaks lite grann. Men bara lite. Los Angeles jämfört med Falun, same same?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar