måndag 15 februari 2010

Spoiled.

I fredags var det kärlekskväll på kåren. Vi fick band (rött = upptagen, grönt = ledig, gult = osäker) att ha på oss och det fanns myshörnor och sånt. Det var skoj i alla fall, dansade knappt något dock utan snackade mest med alla klasskompisar. Jag trivs så bra här uppe, vem hade kunnat tro det?

Sen resten av helgen har jag blivit rejält bortskämd. I lördags bjöd han mig på Faluns finaste restaurang och sen massa vin och gott. Igår lagade han mat till mig tre gånger och jag fick inte ens hjälpa till. Yes, han är nog en av de bästa och snällaste personerna som finns.


Och annars så är kursen snart slut nu. Vi håller på att fixar det sista med ljudet nu, i övrigt är våra 20 minuter av Gustav III:s äktenskap färdigklippta. På torsdag och fredag är det redovisning, sen på måndag börjar nästa kurs: flerkamerafördjupning. Vi ska filma sport, teater och musikvideos. Nice! Och när den är slut åker jag och sju andra till Riga över påsk. Nämen det blir nog inte riktigt härligt, längtar inte det minsta...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar