tisdag 22 maj 2012

Rich.

Jag har en service så jag kan ringa telefonbanken och direkt säger de saldot på mitt konto utan att jag behöver göra något. Väldigt smidigt. Igår skulle jag handla lite mat, så jag ringde dit för att kolla.

"Ett hundra nio" okej, tänkte jag, får föra över lite pengar, men sedan fortsatte hon "tusen kronor".

Jag dog lite. Men jag ska betala lägenheten på fredag (detta är insatsen). That's why. Men ändå. så mycket pengar har jag aldrig haft på mitt konto förr. Igår skrev jag på alla lånepapper (var helt utmattad efter att ha pratat fast och rörlig ränta i en timme) och på fredag skriver vi på de sista papperna, sedan är den min.

Till helgen tänkte jag måla och sådant, sedan flyttar jag in helgen efter det. Wow. Det är helt sjukt, snart äger jag en lägenhet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar