torsdag 31 maj 2012

I need live tour. No me gusta.

Ibland kommer jag ihåg att det inte är någon Glee live tour i år och så blir jag ledsen. Fast sen kommer jag på att det är nog lika bra. Jag hade ju dött. Oh well, det finns ju alltid nästa år... hoppas jag.

Detta är en av mina favoriter någonsin, Safety dance med Kevin McHale.(fast jag erkänner att jag tittar oftast mer på Heather som dansar.)



Men det hade ju funnits sån potential i låtarna från säsong 3: We are young, Tongue tied, Rumor has it/Someone like you, So emotional, I wanna dance with somebody, If I can't have you, Love you like a love song, Moves like Jagger/Jumping jack flash, Cell block tango (!), Edge of Glory, Up up up, ALLA Troubletones-låtarna, jag kan fortsätta för evigt.

Wow, eller så vill jag verkligen bara se Naya sjunga helt enkelt om man tittar på listan här ovan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar