lördag 19 maj 2012

Perfect human beings.

Förra veckan. Kompis på tumblr:
Sophie: Så Naya är tydligen i London nästa lördag. Ryanair tur och retur över dagen?
Jag: Hmm, hon kommer säkert inte ens komma.

Denna veckan. Naya är i London. Gissa vem som mer är där? Dianna Agron.
Sophie: VARFÖR ÅKTE VI INTE?!
Jag: FÖR VI ÄR TYDLIGEN DUMMA I HUVUDET.
Jag har aldrig ångrat ett beslut så mycket i hela mitt liv. Som tur var så var alla som bor i London som jag följer på tumblr där och tog massa kort och stirrade ut henne åt oss alla, men ändå... sigh.

Jag kommer aldrig komma över min celebrity crush på henne.

TITTA, visst han vet inte ens vad de heter, men mina Gwyneth+Nayanna känslor slog precis i taket. 
Gwyneth, Naya (Savannah hahaha), Heather och Dianna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar