söndag 21 april 2013

Vad jag ätit - vecka 2.

Efter en väldigt jobbig helg i Århus, så tänkte jag visa lite vad jag ätit denna veckan. Jag har tränat massor som vanligt, jag sprang till och med i 25 minuter härom morgonen vilket är enormt för mig. Saknar min cykel dock, i morgon är det tillbaka till de vanliga rutinerna! Mattiderna har också varit alldeles för knäppa, som vanligt på dessa dansevents... i lördags åt jag frukost kl 9, lunch kl 16 och sedan bara lite frukt under kvällen. Not good!
Mellanmål på finncrisp med banan och nötter.
Stekt kyckling med grönsaker, sparris och lite gräddsås. 
Lunch förra veckan, hemmagjord pyttipanna med rivna rödbetor och tomat. 
Mellanmål: kvarg med jordgubbar.
En kväll jag verkligen inte ooooorkade! Östras hembakat (har en limpa i frysen :)) med ägg. 
Avokado, lax, morötter och potatis. Skulle haft sås till om inte kylskåpet varit tomt och jag skulle åka iväg i fyra dagar. 
Middag i Danmark, bouillabaisse. Var så bisarrt gott. 
Hotellfrukost! Grovt bröd under ett berg skinka, frukt, grekisk yoghurt och ägg. 
Oxfilé med sallad och rödvinsås. 
Grillad kyckling med spenat, tomat, avokado, salladsärtor, feta och valnötter. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar