söndag 28 april 2013

Söndag.

Idag var det äntligen dags för årets första promenad i 3/4byxor. Otroligt skönt och jag frös inget alls i solen och de +10 grader som Stockholm bjöd på. Mycket härligt! Efteråt blev det en grön smoothie = banan, äpple, spenat, lite mjölk och kvarg. Kanske inte den godaste hittills, men den gick ner... Till det en mandelkaka så klart ;)

Är inte så trött som jag ser ut, men söndagar innebär noll intresse för utseende för mig :)  (inte för att jag vanligtvis bryr mig så hemskt mycket heller...men på vardagar brukar jag i alla fall leta fram min mascara.)
Kom på den briljanta idén att olja in min köksbänk i morse. Hade totalt förträngt kycklingsoppan jag skulle göra till lunch, så fick sitta på golvet och skära grönsaker. Därför står mixern på spisen, men på en grytlapp så den inte vibrerar sönder glaset :P

1 kommentar:

  1. Gud vad duktig du är med träning och mat! Jag måste ta tag i mig själv alltså (det funkar liksom inte att trycka i sig typ 6 st kakor när man kommer hem från krogen, typ nu). Nu är det Valborg = öl i massor dessutom. Du ska inte komma hit och hälsa på? :) kram kram!

    SvaraRadera