onsdag 18 augusti 2010

Plingeling.

För några år sedan var min vän Jennifer i Frankrike och pluggade för första gången. När hon kom hem därifrån hade hon köpt en superfin julklapp till mig, en rosa ringklocka med hjärtan på. Jag älskade denna ringklocka, men när min cykel blev stulen försvann ju även den. Idag sa hon att hon skulle komma hem till mig efter jobbet, för hon hade något åt mig. Och vad kom hon med om inte en ny ringklocka, inköpt även denna i Frankrike i våras. Denna var gul/beige med blommor på och precis lika fin, längtar tills jag kan sätta på den på min cykel! Världens finaste Jennifer, tack!

Två dagar kvar nu. Så grymt skönt! Idag var det så vansinnigt mycket post att jag höll på att bli tokig. No fun at all. Är så glad att jag slipper nästa vecka då det är reklam två dagar, Halmstadtidningen en dag, plus att IKEA-katalogen och Biltema-katalogen ska ut till alla hushåll. Detta plus all den vanliga posten då, tycker synd om mina kolleger! Det kommer bli en sjukt tuff vecka. Tur att jag slipper den!

Och sen kommer ju sötnosen på fredag eftermiddag äntligen. Äntligen.


Dagens quote:

Caroline: "How come you don't sparkle?"
Damon: "Because I live in the real world where vampires burn in the sun."
The Vampire Diaries - som snart börjar igen! Yay!

1 kommentar: