fredag 13 augusti 2010

Adrenalin.

Idag fick jag en mindre adrenalinchock. Jag körde på Vallås (för de insatta i Halmstad), där det precis ändrats från 50 till 40 km/h. Jag har precis blivit en duktig medarbetare och håller faktiskt hastighetsgränserna, vilket jag verkligen inte gjorde för några år sedan, believe it or not. Så där körde jag och puttrade på när en jag mötte blinkade till mig med helljusen flera gånger. "Hmmm," tänkte jag, "är något fel med min bil?". Jag körde vidare och då såg jag det. 100 meter ifrån mig stod en polis med laserpistol och tog alla bilar som körde för fort. Snacka om att jag tackade min lyckliga stjärna denna fredag den 13 så att jag slapp böter. Hallelujah! Nästan i alla fall. Detta är en väg där det veeerkligen är lätt att köra för fort då det inte händer någonting heller. Puuuhh. Sedan kallsvettades jag nästan för jag fick en sån adrenalinrush haha.

Och för övrig hörde jag Madonnas Express yourself på radion idag och tänkte direkt att "denna låter mycket bättre när Glee gör den." Men så är det ju. Glee gör allt bäst!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar