måndag 9 augusti 2010

För jag är kär i den finaste pojken i världen.

Då var jag hemma från Göteborg igen. Tråkigt. Det mysigaste på hela helgen var när jag, Arash och Babak (lillebrorsan) låg inne på Babaks rum, de med sina huvuden på mina lår samtidigt som jag läste en saga för dom. De är så söta! Deras mamma tittade in i rummet och bara log.

Annars har jag idag roat mig på posten med så vansinnigt tung post, det var helt löjligt. Rundan tog tre timmar, i fredags tog den en och en halv. Sen kom jag hem från jobbet, åt en jättegod lunch, duschade och däckade i soffan. Efter ett tag vaknade jag och gick in och lade mig i i pappas säng istället (min blir en soffa på dagen...) , det var så skönt. Grisen tyckte nog att jag var tråkig som sov i över två timmar dock, vi var ensamma hemma. Hehe.

Men jag har dock hunnit med lite annat idag. Jag har sökt csn och dessutom för första gången på ett år vågat logga in på mina sidor och titta under fliken "min skuld". Brrrr. Aja, sånt får man ta om man ska roa sig ett år i USA, och dessutom var det inte lika farligt som jag trodde. Dessutom har jag skaffat adressändring till nya stället i Falun from 26 augusti, varje dag på posten får vi hur många som helst som bara flyttar utan att skaffa adressändring. Idioter! Jag får superdåligt samvete när jag måste stämpla posten (dvs skicka tillbaks till avsändare om sådan finns), SKAFFA EFTERSÄNDNING! Sooo... annars är livet bra. Bara två veckor kvar att jobba nu ju, gött är det. Sedan blir det bröllopsfest, hänga med Arash i Halmstad och Göteborg och efter det Falun!

1 kommentar: