lördag 10 april 2010

Trip down memory lane.

Jag hittade ännu en gammal dagbok. Jag skrev ganska många på nätet förr. Denna var från skunk och herregud vilken tonåring jag var! Läser just nu från 2004, alltså tvåan i gymnasiet.

Här är jag, Emma och Kim från den tiden. I mitt gamla orangea (!!) rum i källaren. Världens bästa webcam-bild. Vi var världens bästa vänner just då. Jag lyssnade på Saybia och Looptroop, hade precis fyllt 18, tagit körkort och var oövervinnerlig. Såklart. Jag tyckte inte om att vi skulle flytta (igen) tills vi hittade huset med poolen och då var det okej, trots att mitt rum mer än halverades i storlek. Vi åkte till Cypern, jag fick reda på att jag skulle få en brorson och jag spenderade mycket tid med att vara olyckligt kär, precis som vilken tonåring som helst.

Tack gode gud att de dagarna är över. Fyller 24 om lite mer än en månad, skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar