onsdag 14 april 2010

Challenge accepted?

Succé? Ja, så långt skulle jag nog kunna sträcka mig faktiskt.

Imorse gick vi hem till mig för att hämta ägg och bacon (finfrukost på födelsedagen!) och där fick han en lapp där det stod att han skulle titta i klädkammaren. Där inne stod en burk soltorkade tomater (som han sa att han önskade sig på Lidl häromdagen). Han tittade på mig som att han skulle säga tack, men på baksidan satt en till lapp. "Vi ska på fotboll" stod det, och en anvisning om att titta under täcket. Där låg en Englandströja och en lapp om att vi ska se England vs. USA. Sen fick han titta i kylen och där låg ett stort paket te och en lapp om att vi ska se dom i London. Men hur? Ja, då fick han titta bakom tv:n där det satt en lapp om att vi skulle titta på dom på en storbildsskärm. Men exakt vart i London? I badrummet hade jag satt upp en bild på Stamford Bridge som är Chelseas hemmaarena. Arash är världens största Chelseafan nämligen. Han fattade inte riktigt först, men efter att jag försäkrat honom typ 15 gånger om att ja, vi ska verkligen till Stamford Bridge och se på fotboll (visserligen inte live, men ändå) så gick han med på det och trodde inte bara att det var ett elakt skämt.

Ha, han har en månad på sig att toppa det där. Lycka till! Haha.

3 kommentarer:

  1. Herregud vad påhittig du är! :)

    SvaraRadera
  2. Jag tror fortfarande inte att det är sant!

    Tack tack tack igen Cissi du är bäst! :)

    SvaraRadera
  3. Söt du är! Förstår att han blev glad :)

    SvaraRadera