lördag 17 april 2010

Ge mig pepparkaksglass nu!

Efter Riga bestämde jag mig för att sluta med socker ett litet tag. Då var tanken att hålla ut fram till skolan slutar i juni, men inte en chans att jag klarar det. Jag har nu snart hållt ut i två veckor utan glass, godis, läsk och dessutom utan någon som helst skräpmat eller liknande. Just nu är jag så sötsugen så jag håller på att dö. Dessutom ligger det massa glass i min frys (pepparkakssandwich!) och jag har godis från resan i skåpet, men jag ska klara det. Två veckor till, sen jäklar! Då blir det mjukglass i solen på stan.

2 kommentarer:

  1. Duktigt av dig. Jag ska också sluta med allt sånt där. Imorgon....

    SvaraRadera
  2. Ojoj, vad ambitöst av dig! Jätteduktigt. Du ska bara veta hur mycket sötsaker jag kränger här i Frankrike. Riktigt illa är det. Hahaha.

    SvaraRadera