lördag 10 april 2010

Beloved Marina.

Såg precis på Valentine's day. Väldigt dålig film med tanke på hur många väldigt stora skådespelare som är med i den. Ja, det var nog allt jag hade att säga om den filmen. Skulle inte rekommendera någon att se den.

Hur som helst, i en scen var de här på presskonferens. Ehm, okej! Tillbakalängtan!!

Precis till vänster om bilden (gröna pilen) låg stället där jag bodde på höstterminen. Den lila pilen pekar på min favoritrestaurang (The Cheesecake Factory!) och vid den röda pilen bodde jag på vårterminen. Marina Del Rey... längs med hamnen där har jag gått oändligt många gånger. Det är för övrigt världens största konstgjorda småbåtshamn, även om jag inte precis skulle kalla lyxbåtarna som ligger där för "små". Åh, I wanna go back.

1 kommentar:

  1. När du åker vill jag följa med. :) Jag hade även gärna gjort en pil vid Tony P´s så folk vet vart man går om man vill ha en fin Pasta Alfredo. :)

    SvaraRadera