lördag 24 april 2010

En vecka kvar till socker.

Nu är det bara en vecka kvar av grafik- och vinjettkursen. Skönt, men den har ju varit otroligt slapp så på det sättet har det varit skönt. Har hunnit träna mycket vilket är bra. Har sprungit över 2 mil denna veckan, är lite stolt över mig själv. I torsdags var jag med Gerda i Leksand också och filmade ett slutprojekt för gymnasiet. Det var roligt! Nu ska vi bara klippa ihop det också, men det går nog snabbt. Bara två kameror så det är inte jättemycket att göra.

Annars längtar jag mest till sommaren nu. Eller mer specifikt till tågluffen. Har insett att nästan alla grejerna jag skrivit ner på min önskelista till födelsedagen hittills består av grejer till resan. Det kommer bli riktigt häftigt! Ååååhhh... se hela Europa, åka massa tåg, bada, sola, dricka öl och vin och bara ligga och ta det lugnt i parker i alla huvudstäder runt om i Europa. Det kommer bli riktigt härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar