lördag 11 maj 2013

Sometimes I'm bored...


Vad gjorde du för 15 min sedan: Drack kaffe och fick möjligtvis lite tårar i ögonen till denna videon. Jag älskar låten så himla mycket. (Speciellt runt 05:20, då börjar min favoritdel.) (Taylor har just nu USA-tour, i höst ska hon till Australien... jag hoppas hon kommer till Europa efter det!) (Låten handlar för övrigt om Jake Gyllenhaal.) (Nu är det slut på parenteser.) 

Hur många kuddar sover du med: En jätteplatt. Tycker inte om höjd under huvudet. 

Det senaste någon sa till dig: Eh jag kommer inte ihåg. Förmodligen "Kvitto?" igår när jag handlade efter jobbet. 

När tränade du senast: När jag cyklade hem från jobbet igår. Fast fredagarna räknas knappt för det går sååå sakta. 

Vad har du druckit idag: Kaffe. 

Vad var det senaste du köpte: Sallad, tomat och mozzarella. Gjorde hamburgare i salladsblad igår. Gott!

Humör just nu: Glad! Solen skiner, det är lördag och jag lyssnar på Taylor Swift. 

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej. Kärlek tar tid. 

Vad står det i ditt senaste sms: Mamma påminde mig om en tavla jag fortfarande har hemma hos dom.

Kläder just nu: Pyjamas. Wow är det där verkligen rättstavat? Ser jättefel ut... fast alla ord ser fel ut när man börjar tänka för mycket visserligen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar